الاقصى نادى والندى غالي ...ويهون عشانه العمر لو غالي
وَاحِـــدْ مـِــنْ الـــنــَــــاسْ: تاج 2 × 1
ايوة انا  .. في حاجة يا عماد ؟
NaMe : Ali Adel
FroM : el ManSoOorRa , Egypt , Agda3 Nas

طالب جامعي حاليا ..عاطــل مستقبلا

ana Meen ba2a ?

الأربعاء، يناير 31، 2007

تاج 2 × 1

جالي تاجين في نفس اليوم
تاج من اسلام باشا وتاج من انسانة هانم
وطبعا احنا راضيين بنصيبنا وبالمكتوب
هجاوب على التاجين في بوست واحد
زي ما فى شامبو وبلسم في ان واحد
هيبقا تاجين في بوست واحد
وكما قال الشاعر
رَب تاجين جالولك في يوم واحدِ .. فرد عليهم ولا تكن شلولخا
ولا تكن كالبغل حينما ... لم يجد اكلا فصرخ وتفـنتخا
..........
نيجي بقا للاسئلة الفظيعة الشنيعة المريعة الي في التاج الاول
---------
اية اللي حيحصل لايميلك لما تموت ؟
.. تف من بقك يابني
ان شاء الله ابو علاء
طب إبدأ بسؤال جميل شوية
لان بصراحة اللي يشوف السؤال ده هيموت فعلا
بص يا حلاوة ... ان شاء الله بعد عمر طويل مديد لما ربنا يقدر اني اموت
هبقى عامل حسابي ومدي الباسوورد بتاعي لمراتي
((ده اذا اتنيلت واتجوزت ))
او
واحد من اصحابي هيعلن الخبر على مدونته والناس يعرفو ويعملولي صوان عزا في المنتديات والبلوجات
والناس ييجيو يعزوا بقا
ومش هيقدمولهم قهوة ..عشان هموت وانا مفلس ..مش انا هبقى عاطل مستقبلا ؟؟
والناس الي على الايميل هيعرفو اني مت
وتوتة توتة خلصت الحدوتة
والايميل يروح بس خلاص
---------
اديت الباس وورد لحد قبل كده؟
لا يا خويا ...لسه موصلتلش لمرحلة الهطل المبكر عشان ادي الباسوورد لحد
---------
لو اه كانت طبيعة علاقتك بيه اية؟
متجوزه عرفي يا خويا
---------
اســــــمك؟
علي
---------
اسم الدلع المشهور وسط اصحابك؟
كتييير
علوة - لولو - علي سبايسي ..علي علوكة ..علي الزنديق
---------
برجك؟
وانا صغير كان برج الجدي
بس لما كبرت البرج كبر معايا و بقا برج التيس
لا بهرج
انا برج الجوزاء .واساسا مش بؤمن بالابراج خالص
---------
شخصيتك نوعها ايه؟
هونداي ماتريكس 2006
الرحمة من عندك ياااااااااااااااااارب
بص يا سيدي ..انا طيب اوي ... اجتماعي الى حد ما
مبحبش النفاق ومبعرفش انافق حد
مبهتمش بالكورة وبكره اللي بيتكلمو فيها
بحب اهزر كتير ووقت الجد جد ..مش جد اوي يعني
لما بتنرفز محدش بيعرف انا مين
وبعمل بلاوي والله
كده كفاية
---------
السفر بالنسبة لك؟
بهدلة وقرف في الاول
ومتعة وحلاوة في الوسط
وبهدلة وقرف في الاخر برضه
---------
المود بتاعك؟
حار جاف صيفا ...دافئ ممطر شتاءا
ايه الحاجات الغريبة دي
انا مليش مود معين
بس هادي اغلب الوقت
---------
وقت فراغك بتعمل فيه ايه؟
- اقرا جرايد - اقعد على النت - ارسم - انزل اتمشى شوية - كباية شاي بالنعناع
---------
الاكلة المفضلة؟
الاكلة التي تتربع على عرش مملكة معدتي الكريمة
هي بلا فخر وبلا فشر
الكشري المصري
بس يكون بالبصل
بعشقهاااااااااااااااااااا
بحبو يابااااااااااا
---------
الصفات اللي خدتها من بابا؟
احترام الذات - بغض النفاق واهله - الطول :) - اتكلم ومخافش
التواضع - حب الناس
---------
الصفات اللي خدتها من ماما؟
الطيبة والحنية - الشبه - الرسم - عدم التسرع
يا حبيتي يا مامتشي :)
---------

اكتر 6 حاجات بتكرهها؟
جمال مبارك
ابو جمال مبارك
اللي يتشدد لجمال مبارك
الحكام العرب
الاكل البايت
السيد الاهبل - جارنا اللي ساكن قدامنا
---------
اكتر 6 حاجات بتحبها؟
الاطفال الصغيرين قبل ما يتعلمو الكلام
النت
بابا وماما
الفاكهة
اني اعمل اي حاجة بمزاااااااااج
الكتابات الساخرة
---------
الشغل بالنسة لك؟
الحلم المستحيييل
زي الحب في زمن الكوليرا
---------
ايه الكمبيوتر والانترنت بالنسبة لك؟
افضل وسيلة للتعبير عن ارائك وافكارك بحرية
ويكفي ان مفيش اي رقابة عليك غير من ضميرك
الانترنت ده الثورة الجديدة في العالم
بعد ثورة التكنولوجيا وثورة كفر البطيخ
---------
التاج نمبر تو بقا

يارب يا معين
خمس حاجات ماحدش يعرفهم عني خااالص
يا نهار ابيض
يا دي الفضيحة ام جلاجل يا دي التورت ابو حناجل
طيب دلوقتي الناس اللي يعرفوني في الحياة العامة
لما يعرفو الحاجات دي هيبقى منظري ايه قدامهم ؟؟؟
بس هقول بقا وامري لله
اعترافااااااات خطيييييييييييرة
حاليا بالاسواق
---------
اولا
وانا صغير كنت في السعودية
في المدرسة
في ابتدائي
كنت كل يوم بلاقي فلوس واقعة في الارض
ريال - ريالين - خمسة ريال - عشرة ريال
ومكنتش بقول لاي حد عليها خالص
عشان ماما وانا صغير حكتلي
انها وهيا صغيرة كانت بتنزل الشارع وتلاقي نكلة واقعة على الارض
او مليم
وانها مرة قالت لتيتة على المبالغ الكبيرة دي .فمعدتش بتلاقي فلوس تاني
عشان الملايكة هي اللي بتحط الفلوس دي على الارض
يعني انا لو قلت لاي حد الفلوس هتطير
فانا كنت بلاقي الفلوس من هنا
واحطها في جيبي سكتم بكتم
----------------
ثانيا
وانا في تانية ابتدائي
البلاي ستيشن كان لسه نازل ومكسر الدنيا وغالي جدا جدا
1500
ريال تقريبا
فكنت زي اي طفل برئ
نفسي فيه
بس انا مش من النوع اللي يطلب حاجة
طول عمري والله
في مرة صحيت من النوم بلليل
وقعدت اعيط مع نفسي
واقول يارب انا نفسي في بلاي ستيشن
نفسي
والله العظيم مفيش اسبوع
واحنا في واحد من المولات
كانت في مسابقة
ولقيتهم بيندهو اسمي
وان انا كسبت هدايا بقيمة 2000 ريال
وكسبت البلاي ستيشن
احمدك يااااااااااااااااااااااااااااااااااارب
-----------------
ثالثا
كانت في خصلة معفنة فيا من صغري
اني بعد ما اخلص اكل واشبع
بدخل المطبخ وباخد حتة من اللحمة او الفراخ واكلها من غير ما حد يعرف
طفس من صغري
المهم ان الحتة اللي كنت بسرقها متجيش قد صباع رجلي الصغير
لكن تقولو ايه في الطفاسة
المهم بقا
ان ماما كانت تدخل المطبخ وتتصدم من شكل ورك الفرخة اللي اتاكل ربعه
وتيجي تقولنا مين اللي اكل من الفراخ
انا بقا كنت بعمل نفسي عبدو الاهبل وبقعد اتفرج على التلفزيون ولا كأني عملت حاجة
وفي الاخر التهمة كانت بتتقيد ضد مجهول
بس بطلت الخصلة دي والحمد لله
--------------
رابعا
حاجة فظيعة محدش يعرفها
ان انا الطويل العريض المتنيل على عيني بخاف من الكلاب
و لو في شارع ماشي في فيه كلاب
ممكن اقف مستني ساعات عقبال ما يمشو
بترعب جدا
رغم اني وانا صغير كانو الناس بيفتكروني كلب من كتر حبي للكلاب
بس مش عارف ايه العداوة اللي جت بيني وبينهم على كبر دي
نفسي اتغلب على النقطة دي ياااااااااااااارب
-----------
خامسا
انا بكره كائن حي المصريين بياكلوه اسمه القراميط
اعوذ بالله
والله لما بشوفه بجري منه
حد ياكل سمكة بشنب يا ناس !!!
ليييييييييه
وانا صغير سمعت من بابا ان السمكة دي فيها دودة عشان بتتربى في الترع
وبابا حذرنا منها
المهم بقا ان بابا بياكل القراميط
مش بياكلها بس
ده بيعشقها
وانا بجري من البيت يوم ما يكونو عاملينها
----------
امرر التاجين لكل من
واللي مش عايز يرد براحته
واللي عايز ياخد التاج عنده ياخده
وفوقيه بوسة
اشطة

التسميات:

57 CoMMeNtS :

Anonymous om@r Said To Me :-

rabena ye7`lik le hablak ya 3li ya ebn tant om 3li ya 7aramy el pics hawreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek

7:35 م  
Blogger 3ola Said To Me :-



حلو اوي

اعترافات خطيرة واجابات لزيزة

احلى حاجة قصة البلاي ستيشن بجد ,, طب ما تدعي من قلبك كدة ان ربنا ياخد ,,, فلان الفلاني وعلان العلاني وابن ام جوز عمة علتان

ييييوه

والله دستة ناس عايزاهم يختفوا من الوجود

المهم

تحياتي ليك من غزة

سلام يا فندم

7:46 م  
Anonymous koukou el kemil Said To Me :-

هو انا حاطاك من الأول في الفافوريت عندي في البلوج00بس كده انا مندمتش لأن انا حبيت اوي الحاجات اللي بتكرها في التاج00
lol
انت ازاي حاطط الأغنيه عندك عشان انا مش بعرف اعملها
th`x

12:02 ص  
Blogger ana ga3an Said To Me :-

علي
معلش يعني اية حكاية الملايكة اللي بتوزع فلوس

قلي كنت بتمشي فين
ابعت بنتي و امشي وراها

هي اية حكاية التاجات دي
هو انا شاكلي يستاهل ينضرب بالتاج فعلا

10:04 ص  
Blogger houty Said To Me :-

واضح كدة ان السخرية فى دمك

11:33 ص  
Blogger copa Said To Me :-

يا فضتحك يا فضتحك اخيرا مسكتلك حاجه يا عليوه هههههههههههههه ياحبت عيني
بتخاف من الكلاب ده انت حتي ترعب الاسد بطولك يا نهار ابيض ده انا مفيش كومينت مش هجبلك فيها سيرة الموضوع ده و غير كدا انت هتمثل اتجوزت عرفي ايه انت مش قلتلي انا مليش في الكلام ده انت بتحب من غير جواز خالص هههههههه
و غير كدا عيب تاخد الفلوس من علي الارض و كنت بتلاقي ريال و لا ريالين يعني لو نقول انك بدائت العاده دي من خمسه ابتدائي يعني نقول السنه 10 شهور في 30 ب 300 وكنت بتلاقي ريال يعني 300 ريال لو ضربناهم لغايط 3 ثانوي يعملوا 1800 ريال و الريال دلوقتي ب جنيه و نص يعني 2700 بص يا سيدي هات الف و خد انت ال الف و سبعاميه اشطه يا با و نبقي خالصين يلا بقي ايدي و جعتني سلام يا عليوه علشان عندي مدونة جديده بعملها مع زا اكس مان ههههه

9:17 م  
Blogger نبض اسكندرية Said To Me :-

على انا متابعة

المدونة من زمان

لكن مكتبتش قبل كدة ردود عندك

لكن بصراحة ردودك على التاجين

تحفة

بجد ردرو هايلة

تحياتى الك كتييييييييير

11:36 م  
Blogger نمنماية Said To Me :-

اجاباتك لذيذة موت يا علي
و ذكريات الطفولة دي موتتني من الضحك
عقبال كل تاج و انت طيب :)

3:08 ص  
Blogger shabfa2re Said To Me :-

كل دول بعتلهم تاج
وانا صحبك من ابتدائى ولا عبرتنى
بقلة حتى

4:11 ص  
Blogger المٌهَــــاجِر المَصْـــــــرى Said To Me :-

روح الله ينتقم منك يا شيخ
ياسمـين (انا حره)
دبستنى فى الاولانى


وعاوز اقل حاجه..انا بأه مش مصدق نص الاجابات بتاعتك دى وانت الظاهر بتشتاغلنا

4:06 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

om@r
يلا ياض من هنا
اعلى ما في خيلك اركبه
والله لما اشوفك لنا موريك

ولا
تليفون البيت بتاعكو مرفوع من الخدمة
مبتدفعوش الفاتورة ليه ؟؟؟؟

10:49 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

3ola
اختي الكريمة علا
منورانا والله
ويا اهلا بيك وبكل اهلي في فلسطين الحبيبة
على فكرة انا اتبنيت دعوتك للدعاء على اللي بالي بالك
وبدعي
ويااااااااااااااااارب
يحصل اللي نفسي فيه

10:52 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

koukou el kemil
كوكو الكميل حبيب الملايين
منورنا يا جميل
انا اسف والله على تأخير الرد لظروف خارجة عن ارادتي

طرق تظبيط المدونة هتلاقيها ان شاء الله في اللينك ده
http://be-prof.blogspot.com/
اي خدعة يا جميل

10:55 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

ana ga3an
ههههههههههههه
يا جعان باشا انا مالي بس
والله ماما اللي كانت بتقولي كده
انا مالي ؟؟
طب تصدق بالله
اني في مرة لقيت ورقة بميتين ريال سعودي عدا ونقدا !!
اقسم بالله مش بهزر
ولحد دلوقتي مصرفتهاش
وعاينها :)
وياباشا التاج ده للغاليين بس
وانتا غالي وكبير وكلنا بنحبووووك
:)

10:57 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

houty
منورانا يا هوتي
انا مش عارف كلامك ده مدح ولا ذم
بس انهو احسن
افرفش كده ولا اكتم في نفسي و
واقعد اعض على شفتي
ويبقى اخرتي مستشفى المجانين ؟؟
وعلى رأي المثل
اضحك للحياة ..تديك في سنانك

11:10 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

copa
الواد داخل على طمع
قال 2700 ريال قال
وبعدين مالو لما اخاف من الكلاب
مش احسن منك
بتشوف الصرصار تجري وتصوت
يالا ياض
مليتو البلد

---
اعمل اي حاجة في البلوج بقا

11:12 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

نبض اسكندرية
منورانا والله
من بحري وبنحبوووووووه
والله ان اتشرفت انك رديتي عندي
اسكندرية اجدع ناس :)

11:17 م  
Blogger ذو النون المصري Said To Me :-

الله يخرب بيت دمك
ايه ده ياعم
برجك كان الجدي و بعدين بقي التيس
ههههههههههههههههههه
حاجات كتيره في التاجين اضحكتني بشده
انا كنت لسه واخد دش غم في عدد من المدونات
اشكرك علي الدقائق الغاليه دي
انا التاجين نفسهم وصلوا لي و اجبت عنهم و الحمد لله
لكن مش بالصوره دي
ههههههههههههههههههههههههههههههه

11:18 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

نمنماية
يا هلا يا هلا
انا اقول داخل الاقي المدونة منورة ليه
كل تاج وانتي طيبة يا نمنماية
بس بذمتك
في احلى من ايام الطفولة ؟؟

11:20 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

shabfa2re
والله ياباشا من عيوني
شبيك لبيك التاج بين ايديك
خد الاتنين والله وفوقيهم بوسة
منورنا يا جميل

11:25 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

المهــــاجر المصـــــــرى
اللهم لا تستجب يا رب
يا برعي انا لسه داعيلك دعوتين حلوين عندك
وعمال اقولك ربنا معاك ربنا معاك
و جاي تدعي عليا
والله هيا دي اخرتها
تعمل خير تلقى شر وترمي نفسك في البحر
وبعدين انا لوة اشتغل الدنيا كلها مشتغلكش انتا يا رأفتاني انتا يا جميل
انا ليا مين غيرك
طب اسال برعي حتى

منورنا يا ابو المهاجرين كلهم

11:28 م  
Blogger spellz Said To Me :-

off toppic ana 3agbany awee l oghneya eli 3l blog bta3ak

msh fakra isa kont oltelak abl kda walla la2:D

7lwa 7ekayet l play station rabena ye5aleek ma7zooz dayman ya rab :D

12:53 ص  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

ذو النون المصري
يا هلا يا هلا
يادي النور يادي النور
منورنا والله
وبعدين فيها ايه لما البرج بتاعي يبقى تيس مش احسن من لما يبقى معزة ؟؟

بس على فكرة ياباشا
النكد جاي في الطريق قريب اوي ان شاء الله
مش هسيبكم والله :)

1:28 ص  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

spellz
kol sana we ente 6aiba
nawrty el blog beta3y wallahy
we merci 3la el da3wa el gamila beta3tek
we yesma3 men bo2ek rabena

1:30 ص  
Blogger ahmEd_H Said To Me :-

^_^

4:29 ص  
Anonymous الزرافة الحسودة Said To Me :-

أنا أحسدك
أنا أحسدك
أنا
أ
ح
س
د
ك

9:22 ص  
Blogger ياء Said To Me :-

شكرا على الاتاجين يا باشا

وباذن الله اجاوب عليهم

بس بصراحه اجاباتك تحفه

صحيح انت ليه مقلتليش انك متجوز عرفى

هاهاهاه

11:03 ص  
Blogger ياء Said To Me :-

على فكره يا على من احلى الحاجات اللى فى المدونه بتاعتك هى الاناشيد اللى بتحطها

جامده جامده

وانا بصراحه بحب اسمع اناشيد جدا جدا

11:09 ص  
Blogger أخف دم Said To Me :-

انت بتشتم فى الريس يا على ؟ وكمان بتقول ان البلد بايظة؟ وعايز تعمل انقلاب كمان؟ أستغفر الله العظيم..
يا جماعة خلاص سامحوه بقى.. مكنش يقصد ..
وبعدين ده من المنصورة .. أينعم أنا معرفوش ولا عمرى عايز أعرفه بس برضه سيبوه وبلاش قسم بولاق عشان خطرى.

1:13 م  
Blogger sara Said To Me :-

تصدق فعلاً ان الواحد بكتشف موهبته المدفونة و ابدعاته .. فقط اثناء فترة الامتحانات !!! ربنا مايعودها ايام تاني

2:09 م  
Blogger تسـنيم Said To Me :-

ده أنت شيخ بقى يا علي ودعوتك مستجابة .. طب بالله عليك دعوة تمشيلي المراكب الواقفة وثوابك عند ربنا ياعم..

تحياتي يا علوة

11:03 م  
Blogger shabfa2re Said To Me :-

ما تقولولنا يا جدعان
ايه هو التاج
وازاى نقراه
وازاى نمرره
لاحسن حد بيقوللى بعتلك تاج
اجيبه من ويييييييييين
ان ان ان تش

11:25 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

ahmEd_H
منورنا يا جميل

:)

12:38 ص  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

الزرافة الحسودة
خمسة وخميسة في عين اللي ما يصلي عالنبي

اشتاتا اشتووووت
عين الحسود فيها عود
لا
دي فيها عامود

12:40 ص  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

ياء

منورنا يا يحي
والحمد لله ان المدونة عجبتك
ويارب نكون عند حسن الظن دائما

12:41 ص  
Blogger يا مراكبي Said To Me :-

على فكرة أنا هأسرق .. أقصدي هأقتبس صورة الراجل الغلبان ده وهاستخدمها في بوست قريب .. عندك مانع؟

متشكر جدا .. انا كنت متأكد إنك هاتوافق على طول

9:38 ص  
Blogger أروى الطويل Said To Me :-

يارب يارب يارب حد يبعتلى التاج بقى دا انا هاطق
الردود تحفه احلى حاجه السمك ابو شنب اصلى بقرف منه اوى لأ وعندنا ايه بيتباع صاحى

10:38 م  
Blogger koukawy Said To Me :-

انت اخيرا ظهرت بقلك كتير مش بتبوست انا بدخل علي طول ملاقيش جديد

2:56 ص  
Blogger smraa alnil Said To Me :-

هههههههههههههههههه
حلو اوي السمكة بشنب دي
بتخاف من الكلاب مش عيب عليك واحد في طولك كدة يخاف من حتة كلب
بس بجد حلوة اوي موضوع البلاي استيشن دة
انت مرزق ولا ايه يا علي
دة احنا نيجي نتبارك بيك بقي
اجابتك تحفة
وبالشفا بقي

4:49 ص  
Blogger masra7 El '3alaba Said To Me :-

جميل البلوج بتاعك يا واحد من الناس ... ما شاء الله ... تحية خاصة و حارة من مسرح الغلابا ...
الغلبان/درويش

سلامات

5:11 ص  
Blogger ahmed said Said To Me :-

السلام عليكم
والله انا كنت متضايق شوية ولما قريت الموضوع كنت بضحك بدرجة ان الجماعة حنبي كانو مسغربين جدا
الله يكرمك وجزاكم الله كل خير
أخوك احمد سعيد صالح
ورجو منك ان تضيف مدونتى عندى على المدونة ياراجل يا عسل
مدونة رؤية

3:51 م  
Anonymous semsema89 Said To Me :-

سلام عليكم
بجد عايزه اشكرك يا واحد من الناس على ما الكلام الجميل الى كتبته فى التاجين وبجد اجابات التاج التانى اضحكتنى بشده
وبجد يسلم ايدك وان شاء الله مستنيين المزيد لان مدونتك من الواضح من مواضيعهه انهه من المدونات الناجحه

3:58 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

بداية
انا اسف جدا جدا جدا
يا جماعة لتأخر الرد
بس والله كنت مسافر وحصلتلي ظروف وحشة
الحمد لله الذي لا يحمد على مكروه سواه

أخف دم
اشرف باشا منورنا
يا مرحبا يا مرحبا
يا عم ربنا يجعل كلامنا خفيف عليهم
لا قسم بولاق و لا الصومال حتى
ربنا يبعدهم عننا يارب
تصدق بالله اني كنت هتحبس بجد اول امبارح بقا !!!

7:28 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

sara
منورانا يا سارة
الناس الحلوة منورين المدونة والله
على فكرة
ممكن متصدقينيش
بس والله انا مش برسم بنفس بجد
الا لما اكون بذاكر او في فترة الامتحانات
مش عارف ليه صراحة !!!
حد عنده تفسير للكلام ده ؟؟

7:30 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

تسـنيم
منورانا يا حاجة تسنيم
مادااااااااااد
مدد يا حجة تسنيم يا بركة
عايزاني ادعيلك
اوكي مفيش مشكلة
بس فيه شرط
على رأي عمنا وتاج راسنا المهاجر المصري
لازم تدفعي
الدعوة بدولار :)

7:33 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

shabfa2re
يا عمنا كلنا
التاج هو شوية اسئلة خفيفة
بتتبعت وسط المدونين
واذا وصلتلك تجاوب عليهم
وتبعتهم لحد غيرك
وهوا يجاوب عليهم
اقول تاني ؟
منورنا يا جميل

7:38 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

يا مراكبي
ياباشا من غير ما تقول اساسا
الحاجات اللي زي دي مش ملك شخص معين
انا جايبها برضه من على النت
ولحد دلوقتي مش عارف مين العبقري اللي مصورها
منورنا يا استاذنا

7:41 م  
Blogger أروى الطويل Said To Me :-

تقريبا والله اعلم كده انا كنت كاتبه رد بس محدش عبرنى يللا بقى مش مهم

7:50 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

أروى الطويل
اقسم بالله انا لسه راجع من السفر والله
انا اسف لتأخر الرد
ياريت تسامحيني
يا بنتي انا قايل في اخر التاج ان اللي عايز ياخده ويجاوب عليه ياخده
ده حقك
وانا هبعتهولك دلوقتي والله اوكي ؟؟
يارب متكوني زعلانة
مقدرش على زعلك :(

7:58 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

koukawy
ازيك يا كوكو يا كميل
يا حبيب الملايين
انا بحبك والله
مدونتك لذيذة جدا جدا
اعذرني على عدم الكتابة المستمرة
عشان ظروف شخصية والله
منورنا يا كوكو
ويارب تنورنا علطول

8:02 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

smraa alnil
يا اهلا وسهلا
بانجي بنت سمو الامير
منورانا يا فندم
اخيرا حنيتي عليا انا ابن الجنايني وجيتي مدونتي
يارب تيجي علطول بقا :)

8:05 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

masra7 El '3alaba
درويش باشا منورنا
يا مرحبا يا مرحبا
بجد ياباشا البلوج بتاعك قمة في الجمال
الكاريكاتيرات اللي فيه جميلة جدا
انا برضه هاوي رسم كاريكاتير
ونفسي اطور من شغلي
ادعيلي ربنا يعينني يارب

9:08 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

ahmed said
احمد باشا منورنا والله
من عينيا ياباشا
المدونة هضيفها ان شاء الله لما اعدل التمبلات في اقرب فرصة
ياريت تنورنا علطول

9:10 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

semsema89
ربنا يكرمك يارب
بجد كلامك عن مدونتي افرحني جدا
يارب اكون عند حسن الظن دائما
منورانا والله

9:11 م  
Blogger camera_girl Said To Me :-

اسلوبك حلو وكنت بدحك وانا عمله اقراه التاج بتاعك بجد مسلى ومحستش بالمل خالص بالرغم من ان الواحد زهق من نفس الأسئله لكن كان ليها مذاق يلاا مش مهم سلاام بأه

1:47 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

camera_girl
هذا من فضل ربي
ويارب نفضل عند حسن ظنكم
منورانا :)

3:03 ص  
Anonymous غير معرف Said To Me :-

6K聊天室,080中部人聊天室,聊天室交友,成人聊天室,中部人聊天室,情色聊天室,AV女優,AV,A片,情人薇珍妮,愛情公寓,情色,情色貼圖,情色文學,色情小說,色情,寄情築園小遊戲,AIO交友愛情館,情色電影,一葉情貼圖片區,色情遊戲

言情小說,情色論壇,色情網站,微風成人,成人電影,嘟嘟成人網,成人,成人貼圖,成人交友,成人圖片,18成人,成人小說,成人圖片區,微風成人區,成人網站,免費影片,色情影片,自拍,hilive,做愛,微風成人,微風論壇,AIO

情趣用品,情色,成人,A片,自拍

情趣用品,色情,成人影片,色情影片,免費A片

情趣用品,成人網站,A片下載,日本AV,做愛

情趣用品,美女交友,A片,辣妹視訊,情色視訊

情趣用品,色情聊天室,聊天室,AV,成人電影

10:27 ص  

إرسال تعليق

<< Home