الاقصى نادى والندى غالي ...ويهون عشانه العمر لو غالي
وَاحِـــدْ مـِــنْ الـــنــَــــاسْ: كريم عبد الجبار
ايوة انا  .. في حاجة يا عماد ؟
NaMe : Ali Adel
FroM : el ManSoOorRa , Egypt , Agda3 Nas

طالب جامعي حاليا ..عاطــل مستقبلا

ana Meen ba2a ?

الاثنين، أغسطس 25، 2008

كريم عبد الجبار

زمان ... وانا صغنن
وانا في خامسة ابتدائي
مدرس التربية الرياضية في المدرسة المنصورية الابتدائية النموذجية في جدة
اقترح عليا اني أكٌون فرقة كرة سلة نخش بيها في دوري كرة السلة على مستوى المدرسة
مكنتش بحب العب كورة قدم .. بس السلة كنت بحب العبها بس مش كتير اوي
المهم ... عملت الفرقة والاشتراك كان بريالين
ودخلنا الدوري
وبدعنا وعملنا هوايل والله
انا حبيت كرة السلة اوي اوي .. كنت بدخل كرة ثلاثية من نص الملعب
اي والله انا مش بخرف ... المهم فرقتنا عملت شغل حلو
واتأهلنا للنهائي
في المباراة النهائية لاعبنا فريق كل اللي فيه عمالقة ..
معظمهم كانو راسبين عايدين السنة او اكتر
فاجسامهم كانت بسم الله ماشاء الله
اتغلبنا في الماتش ده
بس برضه خدنا المركز التاني واتكرمنا
...
دلوقتي .. ايه لازمة كل الرغي ده
اول امبارح قاعد قدام التليفزيون بتفرج على قناة
animal planet
كانت بتعرض برنامج ترفيهي عن الحيوانات
في وسط البرنامج اتنطق اسم
رجعني لورا اوي اوي اوي
انا قلت انا سمعت الاسم ده فيييين ؟؟
لحد ما الذاكرة رجعت بيا لايام خامسة ابتدائي وكرة السلة اللي ملعبتهاش بعدها خالص
الاسم اللي اتقال هو كريم عبد الجبار
اييييوة ... كـريـم عبد الجبار
طبعا انا زي اي شاب مصري دلوقتي
مخي صدا وذاكرتي بقت في البتنجان
فمعظم المعلومات اللي كنت فاكرها عن كريم عبد الجبار قليلة جدا جدا
قلت لازم اعرف عشان استرجع الذكريات :]
واديني استرجعت
ياريت تعرفو مين هوا

التسميات: ,

22 CoMMeNtS :

Blogger يا مراكبي Said To Me :-

وأنا كمان لعبت سلة لحد ماقابلنا فريق عمالقة برضه وإتهزمنا 100 ل 4 وبعدها إعتزلت

النتيجة كانت قريبة مش بعيدة

12:02 ص  
Blogger Unknown Said To Me :-

(:

كل سنة وانت طيب ياعلي

ورمضان كريم

3:57 ص  
Blogger koukawy Said To Me :-

ليت الشباب يعود يوما

2:31 م  
Blogger almasry Said To Me :-

المهم ياباشا


روميو كريم



وزورنا بقى غيابك طول قوى هتسمع كلامن جميل عن مدونتك ممكن تفرح ليه


تحيـــــاتى
المصــــــــــرى

6:02 م  
Blogger FloNa Said To Me :-

كل سنة وانت طيب يا علي
وربنا يجعلك دوما لاعب سلة محترف :)

9:11 م  
Blogger belal Said To Me :-

تصدق انك عيل فاضي
ودماغك محتاجة غسيل
أنا كنت بحسبك بتتكلم بجد :)

مدونتك دي بقت مدونة يتيمة متشردة :D

11:05 م  
Blogger shabfa2re Said To Me :-

beeeeep beeeeep
happy eiiiiiiiid

2:09 م  
Blogger قلب أبيــض Said To Me :-

بسم الله الرحمن

فيديو كليب ..
تهنئة لشرفااء الوطن
بمناسبة عيد الفطر

الان على

قلب ابيض

تابعونا

9:31 م  
Anonymous غير معرف Said To Me :-

كل عام وانتم بخير جميعا وعيد سعيد عليكم mod :http://www.investorsbay.com

1:24 ص  
Blogger سلام سالم Said To Me :-

انا مش فاهم حاجة

المهم ابقي خلينا نشوفك

4:07 م  
Blogger المتبهدلون في الأرض Said To Me :-

أخ ..لو كنت كملت تعليمي؟؟؟


كنت بقيت زي عبد الجبار
:::::::::::::::::::::

تسمع عن النكتة بتاعت (كلب شوارع معدي جنب قسم بوليس فشاف كلب بوليسي,,قال أخ , لو كنت كملت تعليمي)

6:46 ص  
Anonymous غير معرف Said To Me :-

كل كورة شلة وأنت طيب :)
صراحة مليش فيها بس صحيح
هو الهدف م الموضوع انك افتكرت
نفسك زمان لما سمعت القناة اللي اسمها
مش عارف ايه دا صح؟؟
وبعد كدا أنت بتطلب منا معلومات عن لاعب ولا ايه؟؟؟
عامة أسال الله لك الخير

9:58 م  
Anonymous غير معرف Said To Me :-

كلب شوارع معدي جنب قسم بوليس فشاف كلب بوليسي,,قال أخ , لو كنت كملت تعليمي

gaaaaaaaaaaamda gedann

3:35 م  
Blogger أحلى حياة Said To Me :-

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ياريت ترجع للرياضه تاني وتداوم عليها وتبقى جزء اساسي وضروري جدا من روتين حياتك
:)))
دي نصيحه بانصح بيها نفسي قبل اي حد ويارب اقدر انفذها :)))

تحياتي :)

2:45 م  
Blogger انا مش معاهم Said To Me :-

خليك متفائل
سيف الاسلام
مدونه انا مش معاهم

1:01 ص  
Blogger -_- Said To Me :-

عمرى ما لعبت سلة خالص

4:46 ص  
Anonymous MMO Said To Me :-

To be looser to be egyptian I think that's the banner they'd like us to raise but know we lose and we win

7:40 م  
Blogger JALAL Said To Me :-

تصدق الإسم ده برضه جه في بالي من كم يوم و كنت عايز ابحث عنه عالنت..كويس إنك فكرتني و سهلت الموضوع..
أنا برضه كنت بلعلب سلة و أنا صغير بس بطلت عشان انضربنا مكن ناس عمالقة مش اهزمنا منهم هههههه..
كل سنة و انت طيب.

6:13 م  
Anonymous محمد التميمي Said To Me :-

تدوين رائع بالفعل

الله ينور طريقك

8:51 م  
Anonymous عرب بس Said To Me :-

مدونتك راااااااااائعة ومفيدة .. اسأل الله لك التوفيق

أتمنى منك زيارة مدونتى والتعليق فيها وإبداء رأيك
عرب بس http://arabbas.blogspot.com

3:40 م  
Blogger Mohamed Fathy Said To Me :-

شكراا ليك

www.it-break.com

2:39 ص  
Blogger ابوعدي للتسوق Said To Me :-

شركة مكافحة النمل الابيض بالخبر
شركة مكا فحة النمل الابيض بالدمام
شركة تنظيف موكيت بالخبر

4:19 م  

إرسال تعليق

<< Home