الاقصى نادى والندى غالي ...ويهون عشانه العمر لو غالي
وَاحِـــدْ مـِــنْ الـــنــَــــاسْ: كل ده قفا
ايوة انا  .. في حاجة يا عماد ؟
NaMe : Ali Adel
FroM : el ManSoOorRa , Egypt , Agda3 Nas

طالب جامعي حاليا ..عاطــل مستقبلا

ana Meen ba2a ?

الخميس، أكتوبر 12، 2006

كل ده قفا


الرسمة المتواضعة دي من رسمي المتواضع
ياريت تتواضعو وتردو عليا بكلام متواضع تشكروني يعني ...وانا اقولكم بكل تواضع ...اخجلتم تواضعنا
و...اه يا قفاااااا
واللي عجبته الصورة المتواضعة ونغششت في دماغه المتواضعة
ده فيه الصورة كلها
بس ايه رأيك في القفا
حلو ؟؟؟
ولا متواضع ؟؟

11 CoMMeNtS :

Anonymous العمدة Said To Me :-

القفا دا بيفكرنى بميــــن بميــــن

يا على

القفا دا بتاع مين

خلاص عرفته

مش محتاجه تفكير

اللى بيتفرج على القنوات المصريه أكيد هيعرفة
و اللى بيقرا لأسامه سرايا الهلس اللى بيكتبه أكيد هيلاقى إسمه مكتوب فى مقالاته شحروميت مره

و اللى بيشوف كوابيس كثير بتتكلم عن حكم بلاد العسكر و واق الواق حتام لابد من التعرف عليه

و أخيرا اللى ما يعرفوش يبحث مع الشرطه

1:39 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

انا نسيت يا عمدة تقول ان القفا هتلاقيه متلحق في مقالات ممتاز القط
ده اخر مرة حط 43 صورة ليه
تخيل ؟؟

1:50 م  
Anonymous لعمده Said To Me :-

43 صورة ... يا للهول و لسه بيجيله نوم من غير ما يعملها على نفسه بالليل ... أما شوجااااع

هشوف حكايه التلاته و اربعين صوره دول ايه يا عم

1:57 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

مش مصدقني ...اسأل اي حد اشترى عدد يوم السبت اللي فات ...اسأله على ملحق انتصارات اكتوبر

2:58 م  
Blogger أشرف حمدي Said To Me :-

رسم جميل :) فقط كان يحتاج الي رتوش بالفوتوشوب ليصبح أوضح من ذلك .
الأستاذ عمرو سليم كان أول من رسم هذا القفا بالمناسبة . وهو بالطبع اشهر قفا في الوطن العربي والعالم كله !
تحياتي

أشرف حمدي
رسام كاريكاتير

2:47 ص  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

4:55 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

اهلا بيك يا استاذ اشرف
نورت المدونة
فعلا الاستاذ عمرو سليم صاحب فكرة هذا القفا
ورسمه اكثر من مرة في جريدة الدستور
وانا قلدت الرسمة بس من وحي خيالي يعني منقلتهاش منه
شكرا على ابداء رأيك لرسمتي المتواضعة
بجد شرفت المدونة
هيا فعلا الصورة مش واضحة عشان مصورها بموبايل كاميرا مش سكانر
بس ان شاء الله
ابقى اشغل السكانر البايظ بتاعي واوريك رسوماتي ان شاء الله

4:58 م  
Blogger ana ga3an Said To Me :-

انا متهيألي اعرف الحلاق اللي رسم القفا دة

11:44 ص  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

هههههههههه
الجعان بذات نفسه منور المدونة
ايه الحلاوة دي

بس اللي رسم القفا ده مش حلاق والله :)

4:57 ص  
Blogger مصطفيتش ابن حفصوتشا Said To Me :-

يا جماعة عايزين ننسى القفا ده شويا فى قفا جديد جاى عايزين نحفظ ملامحه بسرعة

3:43 م  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

ههههههههههههههه

حرام عليك يا شيخ

متخفش القفا ده وراك وراك

على رأي المثل
السح الدح امبو...الواد طالع لابوه

وكما قال الشاعر
من شابه قفا اباه فما ظلم

12:49 ص  

إرسال تعليق

<< Home