الاقصى نادى والندى غالي ...ويهون عشانه العمر لو غالي
وَاحِـــدْ مـِــنْ الـــنــَــــاسْ: ممتاز القط ينشر 43 صورة لمبارك في ملحق جريدته
ايوة انا  .. في حاجة يا عماد ؟
NaMe : Ali Adel
FroM : el ManSoOorRa , Egypt , Agda3 Nas

طالب جامعي حاليا ..عاطــل مستقبلا

ana Meen ba2a ?

الأربعاء، أكتوبر 11، 2006

ممتاز القط ينشر 43 صورة لمبارك في ملحق جريدته

........
لا حول ولا قوة الا بالله
والله ذهلت من اللي شوفته بعينيا دول
اي والله
مبقتش مصدق نفسي
طبعا احنا متعودين ان احنا عايشين في ازهى عصور النفاق والموالسة
وكل واحد بيوالس على رئيسه وبيمسحله جوخه

دلوقتي ممكن متصدقش كلامي الا لما تشوفه بعينيك
وممكن حتى لو شفته بعينيك وشميته بمناخيرك كمان متصدقش
لان اللي بيحصل ده مسخرة ومهزلة بكل معاني الكلمة
الكاتب الصفحي الفاشل ممتاز القط ..استغل هوجة 6 اكتوبر والضربة الجوية والنهلبية والملوخية
في ابداع جديد من ابداعاته في عالم الموالسة والنفاق
لكن المرة دي ....طبخة النفاق جت زايدة شوية .....لدرجة انها ازكمت انوف كل الناس
ممتاز القط اصدر الجريدة وفيها 104 صفحة ....ايون ...104 صفحة
اكرر ...104 صفحة ..
الجريدة جه معاها ملحق خاص بحرب اكتوبر وذكرى حرب اكتوبر الخ الخ ...الملحق مكون من 40 صفحة بالتمام والكمال
واي حد اشتراها امبارح هيتأكد من كلامي
تخيلو يا حضرات السادة الافاضل في كام صورة لحسني مبارك في ال40 صفحة دول ؟؟؟
تخيلو ؟؟
عايزكم تضربو رقم كده
4 ؟؟
لا
10 ؟؟؟
لا برضه
مع ان زمانكم بتقولو كتير اوي
اومال كام 14 ؟؟
لا برضه
مع انكم بتقولو كل ده نفاق ؟؟

43 صورة ....اي نعم 43 صورة بالتمام والكمال والفول والحبهان في ملحق جريدة اخبار اليوم
برئاسة تحرير حامي حمى الموالسة والنفاق ....شيخ مشايخ الطرق النفاقية ..السيد الاستاذ ممتاز القط

لم اتمالك نفسي من هول الصدمة
للدرجة دي وصل النفاق ؟؟؟
للدرجة دي وصل مسح الجوخ

المحلق ده اصدر في 40 صفحة
تكلفتهم على مؤسسة اخبار اليوم القومية 4 جنيهات
اي ان كل عدد من اخبار اليوم ((او اخبار الموالسة ))
يكلف ميزانية الدولة ((اللي هيا من فلوس الشعب )) ..4 جنيهات
يعني عشان بسلامته ممتاز القط يوالس على رئيسه
وينافقه يقوم يهدر من اموال الشعب كل الاموال دي
واحسب بنفسك
اذا كان العدد الواحد من ملحق النفاق ده بيتكلف على الدولة 4 جنيه ...شوف في كام نسخة اتطبعت منه ؟؟؟
وشوف فلوس مصر بتروح فين

نفسي اعرف ...ايه ده ؟؟
ايه اللي بيحصل ده ؟؟؟؟
ايه اللش انا شايفه ده
طبعا احنا متعودين من جرائد النفاق والكذب المسماة زورا وبهتانا الصحف القومية على النفاق والموالسة
لكن الظاهر الجرعة اليومية من النفاق معدتش بتجيب همها عند الموالس ممتاز القط
فقرر يدينا علبة الدوا كلها
43 صورة ؟؟؟؟
43 صورة يا ناس ؟؟؟
ايه ده
ايه ده ؟؟؟
ايه ده ؟؟؟

محد يرد عليا
متسيبونيش اكلم نفسي كده !!!
ولا شوفو الكاريكاتير اللي حطه ممتاز القط
انا هحاول اجيبلكم الصورة عشان هتوضح اكتر بكتير من الكلام
بس اقول ايه
اقول ايه يا ناس
انا لله وانا اليه راجعون

3 CoMMeNtS :

Blogger أشرف حمدي Said To Me :-

أحمد ربنا اننا مش في عصر الفراعنة . شوف رمسيس التاني عمالوله تماثيل قد ايه وأصغر واحد فيهم تكلفته تأكل قرية بحالها . المصري حيفضل مصري . الخوف جواه . والحاكم علي قفاه !
وكما تقول الأغنية الشهيرة :
صورة صورة صورة
كلنا كده عايزين صورة
صورة للشعب الأهبل تحت الراية المكسورة .

3:51 ص  
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس Said To Me :-

واله يا استاذ اشرف انا حاسس بجد اننا لسه في عصر الفراعنة
ومفيش فرق خالص
طيب حضرتك بتقول ان الفراعنة بيعملو تماثيل

طب حضرك شوفت صورة تمثال مبارك ؟؟

5:09 م  
Anonymous منتديات سعودي بويز Said To Me :-

مشكوور ياباشا

3:34 ص  

إرسال تعليق

<< Home